اس ام اس دوستانه و رفاقتی
 
الو!!! ایوووووووول جکه !!!!!! فقط بخند
دانلود و مطلب و...هرچی بخوای
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 20:27 ::  نويسنده : زهرا رضایی

 



یه سریـــا هم هستن وقتی باهاشون حرف میزنی مثل بز سرشون رو تکون میدن بعد که حرفتم تموم میشه واسه این که بگن آره من گوش دادم بهت،مثل بز (البته بلا نسبت بز) سرشون رو تکون میدن و میگن آره ... درست میگی دوباره باز سرشون رو تکون میدن
ایــنـــــــا مریضـــــــــــــــن کصصصصافطططططا
ولی بیاین با مریـــضامون درست رفتار کنیم



.



یکی ازفانتزیام اینه عباس واقعا شبیه orlando bloom باشه اونوقت به جون orlandoقسم دیگه هیچ 
فانتزی نمیخوام
یعنی واقعا میشههههههههه !!!!؟؟؟ 


.

 
ایا میدانید ایرانی
ایا میدانی فقط ایرانی میتونه هرچی افتاد زمین با فوت ضدعفونی کنه(لامصب فوت نیست که کلر)
ایا میدانید فقط ایرانی عقیده داره اگه دکمه اسانسورو تندتند ترجیحا محکم بزنی اسانسور زود میاد
ایا میدانید فقط ایرانی از گوگل برای تست وصل بودن اینترنت استفاده میکند
ایا میدانید هر ایرانی گوشی ایفون 2ملیونی داره اما سیمکارت 5000میندازه روش
ایا میدانید فیسبوک ایران با کلاسترین جای دنیاست(لامصب همه 2روزه از فرانسه رسیدن ونصف شمال تهران مال باباشونه)





.




یک سوال چرا متخصص تغذیه چاقه چشم پزشک عینکی جراح پلاستیک قیافش ضایع است روان پزشک اعصاب مصاب نداره فوق تخصص قلب سیگار میکشه متخص پوست و مو کچله چرا واقعا ؟ 




.




از وقتی که این آگهی "وکیل خانواده مشاوره طلاق" اومده تو صفحه چهار جوک فکر میکنم با همسر تفاهم ندارم :"(
ولی بیشتر که فکر میکنم میبینم من اصلاازدواج نکردم :|





.



داداش عباس کمک کمک از اون شلوار کردیت یه عابر بانک دربیار که روز مردو دستمون خالی ایشالا جبران کنیم 



.



من عادت دارم وقتی تلویزیون نیگا میکنم اگه ناگهان تو جریان اون فیلم که نگا میکنم یه لحظه دوربین از یه تلویزیون روشن فیلم بگیره فوری مطلب رو ول میکنم محو تماشای اونی فیلم برداری شده میشم

شما هم اینطوری میشین؟ 




.



من موندم اینا این همه حلزون رو از کجا میارن که باهاش کرم و صابون درست میکنن یعنی واقعا این همه حلزون وجود داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 




.



دیشب داییم اینا خونمون بودن داداشم که ازمن کوچیکتره میخواست استکانا رو جمع کنه دستش لرزید یکیشون افتاد منم حس برادربزرگتری زد به سرم گفتم حواست کجاست دست و پا چلفتی
یهو بابام گفت ساکت تو خودت تا اول دبیرستان جاتو خیس میکردی
خودتنو قیافه ی داییم اینا مخصوصا دخترش رو تصور کنید
من مامان بابای واقعیمو میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام 



.



یکی از فانتزیام اینه که بابام شبا کولر رو خاموش نکنه ! 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید زهرا رضایی
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان الو!!!!!!!!آهان دانلوده رایگانه و آدرس alodownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 7107
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1